söndag

 
jätte gammal bild på mig och jennie haha♥♥
 
Hej hörrni! Sitter just nu i sängen och bloggar medan det spörengar ute, ganska mysigt ändå haha. Har tittat efter lite höstjackor och har faktiskt hittat två stycken väldigt fina, får se om jag klickar hem en av dem eller eventuellt båda. Jag och mamma hade planerat att åka till överby idag men jag tror inte att det blir så eftersom vi håller på och renoverar här hemma, vi målar alla väggar vita osv. Vi har också köpt nya möbler till vardagsrummet osv så vi kommer göra om helt, så det är fullt upp här haha! Jag tror att vi ska till överby imorgon eller på onsdag, får se hur det blir. Behöver i alla fall lite nya kläder och en väska, är så trött på den som jag har nu så jag känner verkligen att en ny väska skulle sitta bra. Nu ska jag plugga lite no, vi skulle ha något nästa vecka så jag känner att jag kanske ska förbereda mig lite haha, har ingen aning! Vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa