Sista dagen på sommarlovet


bild från i söndags tror jag haha


Hej på er! Idag har jag varit hemma och passat min lillebror eftersom han inte skulle till fritids. Vi har väl inte gjort så speciellt mycket haha. Jag kollade på Dear John och ååååh vilken bra och underbar film! Jag har börjat älska kärleksfilmer, så jäkla underbara haha. Det är i alla fall sista dagen på sommarlovet idag vilket såklart känns lite tråkigt, men det gör inget eftersom jag bara är taggad på att börja skolan igen. Jag kommer nog inte blogga under skoldagarna nu eftersom vi inte ska ha med oss datorn, men jag kommer blogga när jag kommer hem från skolan. I morgon blir det en vanlig dag tror jag, vi skulle typ ha lite aktiviteter osv, så det blir bra! På torsdag ska vi ha en cykelutflykt som jag inte riktigt uppskattar haha eftersom det troligtvis kommer regna, men jaja. På fredag tror jag att det blir en helt vanlig skoldag, har ingen aning. Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa