Mina senaste dagar





Hej! Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har verkligen inte haft orken till att blogga haha. I helgen va jag i alla fall med sara och vi sov över och hade det bra! Vi gjorde även en challenge som jag kanske lägger upp nån dag. Efter det så åkte jag till stan och så träffade jag mina saknade bruttor haha, Jennie och Lovisa alltså. Vi åt mat, pratade och hade det mys! Igår träffade jag elvira och vi åkte till överby och åt frozen yoghurt osv. Fick med mig en suuuperfin blus hem och lite andra grejer, kan visa sen/imorgon. Sen åkte vi hem till mig och sov här och hade det braaa! Nu är jag jätte trött och ska bara vila, kanske tar en springtur sen också. Hur som helst så hörs vi, kram! (Förlåt för långt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa