inga planer

 
bild från när jag och sara åkte till skräckland i fredags, det var så fint väder och det var så varmt!! usch för dessa regniga dagar nu
 
Hej på er! Idag  ska jag inte göra något alls faktiskt, har absolut inget planerat vilket känns rätt skönt eftersom jag har gjort väldigt mycket under dagarna sen jag kom hem. Det är faktiskt exakt en vecka sen jag kom hem, tiden har gått väldigt snabbt faktiskt haha. Igår var det en vecka kvar tills skolan börjar och jag måste faktiskt säga att jag har saknat skolan väldigt mycket, det är så typiskt mig att sakna skolan under lovet men redan efter tre skoldagar har jag ångrat mig totalt haha! Men jag tycker faktiskt att det ska bli kul med skolan nu, dock ser jag verkligen inte fram emot hösten, usch! Dock kan den vara mysig ibland och dessutom fyller jag år då, men helt ärligt, vem tycker om kalla, blöta och regniga dagar? Usch haha! Men i alla fall, jag ska börja blogga as usual när skolan har börjat för då bloggar jag oftast på morgonen när jag är i skolan och när jag kommer hem, så det blir nog fler inlägg då än vad det blir nu. Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa