Helg


bild från London (har verkligen bildbrist, måste ta mer bilder!!)

Hej på er!! Idag är det lördag och konstigt nog är jag inte så jätte taggad över det. Vill faktiskt hellre vara i skolan haha! Igår hade vi en "riktig" skoldag eftersom vi hade lektioner osv som vi inte har haft sen vi började, så det va kul! Vi ska ha skolfoto på torsdag nästa vecka också, är inte så jätte taggad på det eftersom det alltid blir så fult men jaja haha. Idag ska jag i alla fall inte göra något speciellt tror jag. Vaknade ganska sent också haha, my bad. Nä men jag ska nog städa mitt rum och försöka hitta mitt stativ som jag tappade bort för typ 1 år sen, alltså är det ens möjligt att tappa bort ett stativ?? Helt sjukt haha. Vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa