Blöt dag


det var typ ett hav i mina converse haha, dessutom har de ändrat färg nu också tråkigt nog 



Hejsan! Nu är det så att det här var nog den värsta dagen på hela året (även fast året inte är slut än haha). Alltså förstår ni vilken dag vi har haft?? Vi fick cykla i typ 3 mil i spöregn, verkligen SPÖregn. Var så jäkla blöt när jag kom hem så det finns inte haha. Vi cyklade upp till Fagerhult och vi stannade där i typ en halvtimme innan vi åkte hem eftersom ingen ville vara där. Alla var jätteblöta och alltså euw, vilken dag. Kom i alla fall hem för någon timme sen och då tog jag på mig mina gosigaste kläder och tittade på ph, så mysigt! Imorgon blir det skola igen om jag inte blir sjuk, känner mig faktiskt väldigt varm och har ganska ont i magen. Hoppas i alla fall att jag inte är det! Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa