Blandat inlägg




Hej!! Igår så åkte jag och några fler till castello och åt pizza, göttans! Vi var där i någon timme och sen åkte jag hem till Lovisa. Jag åkte hem runt 21:00 och innan det testade vi att tråda våra ögonbryn haha.. Det gick faktiskt ganska bra och det gjorde inte så jätteont så det ska jag absolut göra fler gånger eftersom det går väldigt fort. Dock så blev mitt ena bryn lite konstigt eftersom det va första gången vi gjorde det haha, men det växer nog ut inom kort. Hur som helst så händer det inte så mycket idag. Ska nog titta på några filmer eftersom det regnar ute och det är så mysigt att titta på film då hehe. Skulle dock hellre vilja titta på någon serie men nu är det ju ingen serie som är "igång" eftersom det var sommarfinal i onsdags i pll vilket va såå synd, älskar den serien! Vi hörs sen i alla fall, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa