21:51

 
 
vet inte ens vad det är för bild men mitt internet har typ tagit slut så det är så segt att jag inte kan välja att ta en bild från instagram haha.. så det fick bli en arkivbild
 
 
Hej på er! Har inte bloggat på ett tag men jag orkar inte rabbla upp allt jag har gjort så vi kör det som hände idag istället. Vi hade skolfoto och jag kan ju varken säga att det gick bra eller dåligt eftersom jag inte har sett bilderna, men vi får se! Annars har skoldagen varit ganska lugn som vanligt. När jag kom hem från skolan försökte jag hålla ögonen öppna för att jag va så himla trött, men tillslut gick det inte så jag somnade en stund. Hatar verkligen att sova över dagen eftersom det innebär att det blir svårare att somna sen på kvällen, men jaja. Imorgon är det skola igen och då ska jag äta pizza med några efter skolan och sen följer jag med lovisa hem. Vi hörs imorgon, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa