1 augusti



Hej på er! Idag ska jag inte göra så mycket, tror att vi ska åka till mormor & morfar en stund och sen åker vi hit igen. Tror faktiskt inte att jag ska göra så mycket mer, det händer inte så mycket här haha. Igår kväll var det sånt jäkla sjukt oväder, det haglade så mycket att det blev högar av is osv.. Troligtvis ska det bli samma väder idag vilket suger haha.. Alltså jag hatar att vi åkte hit istället för att åka hem direkt eftersom jag blev jätte brun i Montenegro och sen skulle vi va här i 2 veckor och vädret suger, så jag har börjat flagna och typ all min färg har gått bort i ansiktet haha. Hur som helst så ska jag äta nu så vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa