saturday




hej! tänkte bara göra ett slarvigt litet inlägg nu innan jag ska sova och berätta lite om min dag. jag har inte gjort något alls idag vilket har varit så skönt! har bara solat och haft det mys med familjen. imorgon har jag inte heller planerat något speciellt, men jag ska nog plugga inför ett prov i no som vi ska ha nästa vecka. vi fick också tillbaka ett matteprov igår och det gick jättebra, så det kändes ju braaa. lite tråkigt att vi har så mycket prov/läxor hela tiden, men nu kan man äntligen säga att det faktiskt inte är långt kvar till sommarlov och jag längtar så mycket! hur som helst så får ni ha en bra kväll så hörs vi, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa