mumz

 
åt b&j för någon vecka sen men glömde lägga upp här så ni får en bild nu (har bildbrist som jag sa tidigare, så ni får lite gamla bilder tills jag tar nya)
 
 
hej! idag slutade vi klockan 12 ungefär vilket var jätte bra. jag åkte hem direkt och har bara ätit och suttit framför datorn fram tills nu och snart ska jag plugga. hinner inte plugga något inför provet osv i morgon eftersom jag ska va med elvira och vi ska troligtvis till överby också, så idag blir det en väldigt tråkig dag med massa läxor men så får det vara. det är endast 40 dagar kvar till sommarlov och ni anar inte hur mycket jag längtar! ska bli super härligt och denna sommaren kommer bli bästbästbäst! vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa