bekännelser

1. jag lyssnar alltid på musik innan jag ska sova
 
 
 
2. jag har svårt att visa känslor när jag är bland andra om jag t.ex är jätte glad så är jag det inombords, men man kanske inte ser det så väl. när jag väl är själv så typ hoppar jag och skriker osv, om jag är glad då haha
 
 
 
3. jag är utomlands nästan halva sommarlovet vilket är både bra och dåligt.. jag saknar ju alla kompisar osv men det är ändå skönt att åka bort från sverige ett tag
 
 
 
4. jag har någon slags fobi för spya, det är det absolut äckligaste jag vet
 
 
 
5. ibland kan det va lite störande när andra köper samma som jag, dock gör det inget oftast men ibland när det är något ganska "ovanligt" och lite dyrare som jag har köpt så känns det lite tråkigt att alla andra ska köpa det då, tråkigt om alla har samma liksom...
 
 
 
6. jag har inte varit kär på så himla länge haha
 
 
 
7. för ett tag sen tog jag bloggen jätte seriöst och ville att allt skulle se perfekt ut (alla bilder, inlägg osv), men jag kände att det inte var så personligt då, så nu vet ni varför det var så haha
 
 
 
8. jag har testat alla möjliga sporter och jag är väldigt sportig själv, men jag har inte riktigt fastnat för en sport och tyckt att det är så kul
 
 
 
9. jag älskar brownie och allt med brownie, aaaah
 
 
 
10. jag sjunger väldigt ofta, dock väldigt dåligt haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa