gratiae

hej!
 
i går när jag va på torp så va det typ ett företag eller vad man nu ska kalla det som sålde massa bra saker! jag och mamma bestämde oss för att köpa det eftersom det verkade jätte bra och jag är verkligen glad att vi gjorde det!
 
 
 
så här såg paketet ut! detta märket har inte bara nagel saker utan även ansiktsprodukter osv. 
 
 
 
i paketet fick man med något som kallas för buffing block. man tar först den röda sidan och typ slipar hela nageln i 3 sek, sen den gråa sidan och gör samma sak och sen den vita sidan i 10 sek. jag minns inte riktigt vad den röda sidan gör, men den gråa sidan stimulerar blodcirkulationen under nageln som ska göra att den växer snabbare och att den blir starkare och lite sånt. den vita sidan gör att nageln blir glansig och nageln känns verkligen som finslipat glas haha! det är som att ha helt nya lösnaglar, så det är verkligen en grym produkt! dessutom håller glansen eller vad man nu ska kalla det i 2 veckor och inte bara i 1 dag eller så.
 
 
man fick också med en nagelfil som är filar naglarna jätte bra!
 
 
sen fick man också med någon slags olja för naglarna. den ska göra att naglarna får en finare kontur typ och att naglarna stärks osv. älskar verkligen denna oljan, den hjälper jätte mycket och den är super bra! man tar den efter att man har använt "buffing block". 
 
 
till sist får man med en hand och nagelkräm! den luktar underbart och är hur grym som helst! den är inte som vissa andra handkrämer att den klibbar sig och att det bara känns äckligt utan den "smälter" sig in i huden på bara 10 sek vilket är jätte bra! sen återfuktar den superbra också, så det är ju bra! 
 
 
 
så här ser mina naglar ut utan nagellack och jag har använt produkterna i 1 dag! det har blivit väldigt stor skillnad tycker jag allt! förlåt men mina naglar är inte alls fina utan nagellack, så aa..
 
det var allt man fick med i det paketet! är väldigt nöjd eftersom jag vill ta hand om mina naglar, älskar sånt haha.. det kostade i alla fall 600 kr men de hade sänkt det till halva priset så det blev bara 300 kr! värt priset tycker jag i alla fall eftersom han sa att produkterna håller i minst 1 år eftersom man inte alls behöver använda produkterna ofta. hur som helst, vi hörs sen, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa