bekännelser

 
 
 
 
 jag är en riktig shopaholic, älskar att shoppa!
 
 jag börjar gråta väldigt lätt
 
jag tycker att jag är som fulast på morgonen när jag har vaknat och finast på kvällen när jag har tagit bort allt smink osv
 
jag vill jätte gärna träna och äta nyttigt men det är typ omöjligt för mig haha
 
 jag satsar på skolan väldigt mycket och vill ha en bra framtid eller vad man nu säger
 
 när jag blir stor skulle jag vilja va modell haha.. inte för att jag kommer bli det för det vet jag,  utan det verkar bara en rolig grej så det inte något jag skulle tacka nej till! 
 
 jag älskar smink och mode! köper bara bra smink typ osv
 
älskar gossip girl, bästa serien
 
 jag får oftast vad jag vill haha
 
 jag har nästan alltid klocka för jag tycker att det "toppar" outfiten haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa