x 15

 
jag älskar att titta på "the ellen show", så sjukt kul haha
 
 
 
jag är väldigt intresserad av kläder och smink
 
 
 
har aldrig och kommer aldrig att se en bättre serie än gossip girl
 
 
 
mina favoritämnen i skolan är engelska, matte, idrott och svenska
 
 
 
jag är ungefär 152-155 cm lång
 
 
 
jag har aldrig färgat mitt hår, funderar dock på att kanske göra det lite lite ljusare
 
 
 
jag fotar/filmar med min systemkamera som heter canon eos 550D
 
 
 
min födelsedag är på halloween hihi (31 oktober) 
 
 
 
jag har ändrats sjukt mycket på bara 1-2 år! för typ 2 år sen hade jag typ världens fulaste hår, en typ rock/punk klädstil som var skitfult haha.. jätte skämmigt 
 
 
 
jag har aldrig haft något hål i mina tänder haha! dock hatar jag att de inte är helt raka, så därför ler jag inte så ofta med öppen mun eller vad man nu ska säga
 
 
 
spindlar och alla andra skit kryp är nog det värsta som finns
 
 
 
om jag skulle beskriva min klädstil så är det nog väldigt åt det klassiska hållet, ni fattar nog vad jag menar
 
 
 
alltid när jag är hemma så har jag på mig min mjukisdress för den är så himla mysig
 
 
 
jag skrattar väldigt lätt och jag skrattar typ åt allt
 
 
 
jag är hellre hemma och myser än ute och festar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa