pink vs

gammal bild
 
hej!
 
nu sitter jag i skolan och tänkte slänga in ett inlägg snabbt. förlåt för den dåliga uppdateringen men jag vet inte vad jag ska blogga om tyvärr så därför blir det så! när jag kommer hem ska jag i alla fall ta lite bilder på min outfit osv, så det kommer mer uppdatering sen. har också träning sen i kväll och sen så ska jag inte göra så mycket mer i dag. vi hörs sen, kram!
 
när jag frågade om vilka videos ni ville se så var det mest roomtour och jag tänkte faktiskt greja lite i mitt rum och göra om det lite. ska inte göra några stora ändringar eller så utan bara några små, så därför tänkte jag göra en roomtour när jag är klar med rummet. annars kan jag nog göra månadens favoriter eller någon annan sak om jag har tid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa