hej!
 
i dag har jag inte gjort så mycket förutom att va i skolan. va också och träna nere i någon timme och sen tittade jag på gg.  skulle i alla fall på träningen förut men jag och mamma skulle till överby och köpa present till elvira, men hon slutade senare på jobbet så vi kunde inte til överby och jag missade träningen bara för det.. ååh, så typiskt! får nog åka till överby i morgon och köpa present för elvira ska ju ha tjejkväll i morgon om jag inte redan har sagt det. hur som helst så ska vi ha matte prov i morgon och nu ska jag träna lite och så får vi hoppas att det går bra. vi hörs i morgon, kram
 
 
 
 
gammal bild utan smink haha, har inga andra bilder tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa