dag 5. jag tipsar

jag skulle vilja tipsa om mina ecotools borstar! jag älskar dem så mycket för det är världens lenaste och bästa borstar. hatar sträva och ojämna borstar och dessa är jätte mjuka och blandar ut sminket superfint! detta kitet är ett mini-kit, så det är ganska små borstar som är lätta att få med sig.
 
finns att beställa/köpa lite överallt
 
 
 
flat concealer brush - en liten superbra concealer borste 
 
buffing concealer brush - en superbra concealer borste som är till för att blanda ut concealer under ögonen
 
precision foundation brush - en tunn spetsig foundation borste, ganska liten så den passar bättre till concealer men den är jätte mjuk och bra!
 
complexion blending brush - en stor favorit! den är så himla mjuk och kompakt och så sjukt bra till att blanda ut foundation med! älskar denna!
 
full powder brush - en super mjuk borste som är till för bronzer och puder, funkar jätte bra till det och jag älskar den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa