x 10

 
 
 
jag ska till london hihihi
 
 
 
jag skrattar nästan åt allt
 
 
 
jag kan vara väldigt seriös och så, men jag kan även vara väldigt oseriös haha
 
 
 
jag stör mig på så sjukt många i min klass haha..
 
 
 
jag älskar sötsaker 
 
 
 
shoppa kläder, smink, skor osv är det bästa som finns
 
 
 
jag har faktiskt inget emot skolan förutom att man måste gå upp tidigt på morgonen typ
 
 
 
jag skulle vilja ha väldigt långt hår med en lite ljusare brun färg, så jag ska inte klippa mig på ett långt tag så får vi hoppas att mitt hår växer
 
 
 
jag gillar parfymer mer än bodymists eftersom parfymer håller mycket längre
 
 
 
jag älskar doftljus
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa