x 10

jag tycker synd om folk när jag ser att de blinkar, då känner jag typ att de också är människor och har känslor.. haha jag har ingen aning varför
 
jag vill faktiskt inte ha något förhållande.. lite konstigt kanske eftersom det klart jag vill ha det, fast inte just nu
 
jag tycker det är jätte kul att beställa saker, man blir så excited haha
 
jag skrattar nästan åt allt, så vill ni ha någon som skrattar åt era torra skämt så finns jag här
 
när folk säger snälla grejer till mig så kan jag lätt verka otacksam eller hur man nu säger, men jag blir jätte glad inombords och aa,  jag blir verkligen jätte glad 
 
jag har alltid varit bra på att stava, vet inte riktigt hur det kommer sig men jag läste så fruktansvärt många böcker när jag var runt 10-11 år haha, älskade att läsa och det gör jag fortfarande
 
jag tycker det är jätte jobbigt med falska vänner. när folk pratar bakom ryggen på en och sedan låtsas som ingenting! och allt det skitsnacket är ju bara avundsjuka rent av, så det är ju bara skrattretande (nu säger jag inte att jag är i denna situationen, utan bara att jag inte tycker om när man är falsk)
 
jag är så himla mörkrädd, helt sjukt
 
något jag alltid har velat bli är modell. jag tycker bara att det verkar kul att bli fotograferad professionellt och gå modevisningar och allt! nu säger jag inte att jag kommer bli det så ni behöver inte kommentera massa hat tack
 
jag är en belieber, det kanske fanns några som inte visste det men jag är in love med justin så aa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var ju asduktig på att stava "jag är en belieber, det kanske fans några som inte visste det men jag är in love med justin så aa"
man skriver fanns ;)

Svar: slarvfel :) jag tror ändå att du förstår att jag kan stava fanns haha
emilah.blogg.se

2013-11-26 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa