monday

hej!
 

förlåt för att jag inte uppdaterar ett skit men jag har ju inga bilder!! stör mig så sjukt mycket på det haha, men ska försöka ta många nya! skolan i dag var i alla fall seg som bara den, längtar redan till nästa lov. jullovet kommer bli så mysigt så jag längtar verkligen! nu är jag i alla fall på min favorit plats (soffan hehe) och tar lite fula kort. pappa beställde också en mössa till mig och ni vet nog vilken det är för jag har gjort ett inlägg om den typ. tänkte beställa den förra veckan men den fanns typ inte i lager så det fick bli i dag! vi hörs i morgon i alla fall, kram!
 
 
 
bara för att jag inte har några bilder får det bli photo booth bilder haha..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa