love friday

hej!

nu är jag hemma och har precis duschat. ska snart städa rummet för helt seriöst ser det ut som någon har släppt en bomb där inne.. i alla fall så va skolan i dag ganska okej, fick tillbaka svenska provet och jag fick alla rätt haha så det är ju bra :) annars så är det skönt att det är helg nu och gud vad jag längtar till snön, julen, nyår och allt det där, så mysigt! hur som helst så tror jag att jag bloggar mer sen, kram
 
 
på denna bilden så har jag lite ljusare hår, typ ljusbrunt. tror det är ljuset plus att jag har effekt, men jag skulle gärna vilja ha bara lite ljusare så att mitt hår inte är så mörkbrunt nu till vintern i alla fall, så vi får se hur det blir med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa