already saturday

 
saknar sommaren så himla mycket..
 
hej!
nu har jag typ precis kommit hem från elin. jag sov där inatt och vi hade det mysigt och roligt! i dag har jag i alla fall inga planer, ska nog inte göra något speciellt. tänkte åka till överby med mamma, men vi ska till gbg nästa helg så det får bli då i så fall! om det är någon som vill hitta på något så är det bara att höra av sig haha, annars blir det nog att titta klar på gossip girl.. asså ni har ingen aning om hur sur jag är för att den snart är slut!! det dåliga med mig är att jag inte kan kolla på skräckisar och jag är så rädd för sånt där läskigt att jag inte ens kan kolla på pll haha.. hur som helst, kommentera om ni har något "önskeinlägg" så kanske jag gör det sen, men vi hörs, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa