victoria's secret - mina inköp

här har ni bild på vad jag köpte från just vs. jag tänkte göra en videoblogg och visa allt jag hade köpt i dubai, men det blev inte så, ni får bilder istället! många har frågat om victoria's secret sakerna, så jag tänkte va snäll och börja med det!
 

 
svart hoodie med texten " I love VS " på baksidan
 
2 par trosor, rosa & svart
 
rosa randig pyjamas som det står victoria's secret på framsidan
 
mörkrosa t-shirt/tröja som det står " angel angel angel victoria's secret " på typ
 
bodysplash som heter amber romance
 
parfym som heter Victoria's secret angel
  
parfym som heter Bombshell
 
läppstift/läppglans i glansig rosa färg
 
 
 
 
vet inte om detta är allt, har säkert glömt något men aja.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa