skolan idag

hej! i dag har det varit en skiiiit bra skoldag! vi hade först lite tråkiga ämnen, men sen efter lunch åkte vi till gymix hallen & hade gymnastik där. det va så sjukt kul, verkligen! vi fick göra väldigt mycket & jag var jätte nära på att lära mig flickis haha, ska bara öva lite till! hur som helst så hoppas jag att vi åker tillbaka dit igen någon gång.

på kvällen ska jag på träning och denna gången blir det på botered i blåsut. får se om jag hinner med ett till inlägg tills dess. ni får ha det bra så hörs vi sen! puss

- köpte även en "dela den coca cola med Sommaren" och en keso till mellanmål på vägen hem (köpte colan för den fick mig att tänka på sommaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa