så härlig dag

hej på er! i dag har jag varit i skolan & haft det bra. efter skolan åkte jag hem & sen kom sara hit. vi solade några timmar och jäklar vilken färg vi fick.. haha nä, men hyfsat mycket. vi pratade & hade det kul & sen gick vi till skolan & hade lite kul där. så sjukt fint väder nu på eftermiddagen, verkligen sommar! 
snart ska jag äta & sen titta på någon film. skönt att inte ha några läxor längre för terminen! 
 
i morgon så ska jag till skolan och vi ska göra lite saker, men något annorlunda vi ska göra är att titta på när 9:orna och alla lärare på skolan möter varandra på volleyboll, haha. efter det är det helg & sen bara 1 vecka kvar, gaaah! längtar så grymt mycket! ha en bra kväll, puss
 

sommar ♡

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa