måndag kväll

hej, förlåt för dålig uppdatering men jag har bara inte haft tid. jag kan i alla fall berätta lite om de senaste dagarna så ni får en blick på vad jag har gjort! i lördags var jag och min familj hos elma begic och hennes familj, vi åt god mat & hade det bra, kul! i går så gjorde jag verkligen ingenting förutom att bara chilla hemma & ta det lugnt.
sen i dag var det ju skola & efter det åkte jag hem till elin med jennie & hade det skit kul! så himla braaa är ni älsklingar! vi solade (blev allt lite bruna), lagade mat, va ute osv. efter det åkte jag till träningen med elin & sen åkte jag hem.

nu sitter jag hemma & dricker té med mami & ska snart lägga mig. ha en bra kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa