måndag kväll

hej på er kära bloggläsare! sitter i mitt rum nu & har riktigt tråkigt, så jag tänkte slänga in ett inlägg. var ju som sagt på bibblan förut & lånade böcker. halsen tog död på mig och jag hosta sönder hela bibblan.. nä gud vad överdrivet, men ni fattar att jag blev dålig så fort jag gick ut. hur som helst lånade jag ju såklart the hunger games böckerna, haha! 
 
resten av dagen har jag bara vart i sängen och tittat på film, typ. lite tråkigt, men inte så mycket mer man kan göra när man är sjuk. tror detta blir sista inlägget för i dag, så vi får höras i morgon igen. nu ska jag i alla fall titta på olika hemsidor på lite kläder & sen sova. blir ingen skola i morgon igen, är för sjuk för att gå dit igen.. kanske blir frisk till på onsdag i alla fall, hoppas det! vill inte missa för mycket.. japp, nu får jag avsluta, vi ses
 
 
bild sen förra veckan. helt naturlig, inget smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa