kvällsmys

hej! nu sitter jag i mitt rum & dricker te & äter kaka. har faktiskt blivit lite sjuk & har lite feber & halsont.. hoppas att jag blir frisk snart! är också på lite dåligt humör eftersom jag är så trött, så jag orkar inte blogga, haha! snart ska jag sätta på en film & äta lite snacks. måste träna i morgon om jag blir frisk & så, har inte  gjort det på länge! blir nog en lång springtur & sen lite styrkeövningar. 
 
snart ska jag på semester, så jag behöver en ny bikini.. haha. har ni något tips på någon hemsida/affär där det finns snygga bikinisar? kommentera gärna! 
 
hörs sen
 
#åhvilkenwifey

 
oseriösa bilder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du på semester? :)

Svar: Dubai :)
emilah.blogg.se

2013-03-17 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa