high fashion

 
nu längtar vi ju säkert alla till sommaren & jag kan inte sluta tänka på sommaren, så jag tog & gjorde ett snabbt & enkelt collage. detta kommer jag nog ha på mig i sommar tror jag, gillar det verkligen! gillar dock inte färgerna på väskorna så jätte mycket, men det är helt okej.. det fanns inga bilder på någon annan färg.  
 
Henri Bendel & Gucci väskor & converse eller ballerina! sen även ett par coola solisar till (även de från gucci). tycker det är riktigt snyggt & jag hoppas att jag hittar något av detta innan sommaren. puss & kram

Kommentarer
Postat av: Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

fin blogg :)

2013-03-21 @ 15:33:44
URL: http://bpoonysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa