+++

 
hej! nu sitter jag i mitt rum & typ slappar. har precis tittat på kläder på internet med mamma, behöver lite nytt & så. hittade världens snyggaste victoria's secret mjukisdress & jag får se om jag beställer den! hittade även en bikini från victoria's secret som är ur snygg, men jag får välja mellan dem två sakerna så jag vet inte riktigt vad jag ska välja.. inte säkert att jag ska köpa, men hoppas det! (tror inte jag lägger ut bild, vill inte att nån ska köpa samma haha) 
 
förlåt för den dåliga uppdateringen i dag, men jag har gjort lite andra saker. 
snart ska jag nog ta en spring tur ute & lite annat. ha det bra, puss
 
 

Kommentarer
Postat av: ;)

Hur ser mjukisdressen ut!?!?!?

2013-03-18 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa