ny start

hej! jag har inte bloggat på väldigt länge och det är för jag hade tröttnat på min design & sen så blev det helt kaos på bloggen, så det gick inte att blogga. nu har min bebi lovisa gjort en design till mig som jag har grejat med ett tag nu. den är enkel och stilren, precis som jag vill ha den! det är lite små ändringar kvar, men det fixar jag i morgon hoppas jag. headern är också tillfällig, orkade inte göra någon "snygg". 
 
i morgon ska jag packa färdigt allt för på fredag natt åker vi till montenegro! ska bli skönt att få sola, bada & slippa det regniga i sverige. jag hoppas att jag kan uppdatera därifrån också, men jag kan inte lova något. i så fall blir det mobilbloggning eftersom jag inte ska ta med mig datorn, så inläggen kommer bli väldigt fula haha. 
men vi hörs sen, puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa