vågigt hår

Hej! I dag körde jag på vågigt hår, tyckte det var ganska snyggt & mitt hår såg längre ut.. haha!
Detta blir som ett litet tips inlägg om hur ni får vågigt hår utan att använda plattång/locktång osv. 
 
Fläta bara två flätor och sov med dem så blir det vågigt nästa dag! Om du vill ha väldigt vågigt så ska du göra täta och hårda flätor, men om du inte vill ha jätte vågigt så kan du fläta lite lösare flätor. Spraya också lite hårspray så att det håller sig, sen är det klart! 
 
 
Bild på hur mitt hår var i dag! Det var egentligen mycket vågigare, men jag sprayade aldrig hårspray.. haha! 

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu har vi DAGENS BLOGG i vår blogg, gå in och anmäl dig.. riktigt enkla regler!

Kram!

2013-01-09 @ 22:44:09
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Lokbrá frá Hárlaugsstödum

Godnatt och sov gott :)
Kika gärna in och kolla på filmen i senaste inlägget när jag rider min föredetta foderhäst! :D

2013-01-09 @ 23:50:49
URL: http://lokbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa