svar på frågestunden

Varför började du blogga? Jag började blogga för att mina vänner bloggade, men jag tyckte också att det var kul att skriva av sig lite :) 
 
 
Har du bra betyg?Jajjamensan! 
 
 
 
Vilka är dina drömmar/mål för 2013? Har inte direkt några speciella drömmar/mål faktiskt, haha.. 
 
 
 
Favorit affär ? Hm.. Gina tricot, bikbok & hm :) 
 
 
 
Favorit djur ? Kissekatt!
 
 
 
Bästa kompisar ? Elin, Irma, Fanny, Agnes, Jennie, Lovisa, Nora & Tilda :) 
 
 
 
Kan du börja videoblogga ? Självklart! 
 
 
 
Vad använder du för smink ? Typ mascara, puder, & lite ögonbrynspenna
 
 
 
vem/vilka kan du berätta allt för? Familjen & kanske en/två vänner
 
 
 
Hur ser din morgon ut? Vaknar, tar på mig, äter, borstar tänderna & fixar mig, sen iväääg till skolan! (en vardagsmorgon) 
 
 
 
Vilken klass går du i? 6:an
 
 
 
förebild? Megan Fox 
 
 
 
Din favoritmat ? Tacos!
 
 
 
Gillar du nån ? Njae, typ inte
 
 
 
Hur många bloggar har du haft ? Tappat räkningen.. 
 
 
 
Bästis ? Dem jag skrev där uppe :)
 
 
 
Hur gör du för att matcha kläder och nagellack? Jag målar aldrig naglarna typ, så jag vet inte.. men jag vill oftast att kläderna ska matcha accessoarerna & så :) 
 
 
 
Och kan du göra fler videobloggar? (sminkvideo) Japp! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa