morgon - skola - morgon - skola

Hej! Jag har precis åkt till skolan & väntar på att vi ska börja. Skoldagen blir som vanligt och när jag kommer hem så ska jag blogga mycket! På min förra blogg skrev jag att jag skulle ha "glitter & glamour" som tema, så jag får börja med lite smink/mode inspiration och tips! Ni får ha det jätte bra så hörs vi senare med bättre bloggning!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har sett att ganska många har anmält sig till veckans blogg, vad kul! Den avslutas ju på lördag, så det kommer nog komma ännu mer anmälningar.  
 
 
 
gammal bild, orkar inte ta nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa