Justin Bieber - drömkillen

                        
 
Jag har tänkt att berätta lite om hur jag började gilla Justin, so here we go - 
 
Jag har både gillat & ogillat honom, så det har gått lite svängigt för mig. När jag var ungefär 9/10 så gillade jag inte hans musik, men jag gillade själva "honom".. Efter ca 1 år så älskade jag honom,  ville ha biljetter till hans konsert osv. När jag började gilla honom (det var ju då när jag var 9/10 år) så var han ju ganska liten, och nu kan jag inte förstå att det verkligen är han! Justin har förändrats mycket på utseendet (speciellt hans hår) , men insidan är likadan.
 
Han är så godhjärtad och hjälper verkligen till. Han gjorde allt för en stackars liten flicka som  hade cancer, han spenderade mycket tid med henne. Justin har verkligen ett hjärta av guld! Han bryr sig om sina fans och älskar dem, det tycker jag är väldigt bra!
 
Jag tycker också att han har blivit sjukt mycket bättre på att sjunga, mycket bättre än när han var yngre! Hans sångröst är inget att snacka om, den är verkligen fin! Han har så fin röst och fina låtar.. 
 
Lite kortfattat så gillar jag honom för att han har ett hjärta av guld och har gått igenom så grymt mycket, du är bäst Justin! Får ju självklart inte glömma att han är snyggast också ;)
 
vad tycker ni om honom? bra // dålig? kommentera :)
 

Kommentarer
Postat av: Belibeeer

MER ÄN BRAAA! Bäääääääst :D

2013-01-09 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa