Frågor/svar

 
 
Vilket lag går du i i fotboll och vilken stad kommer laget i från ? :)
 
Sv: Jag går i VIF och laget kommer från vbg :) 
 
Gillar du one direction? Asså tycker du dom är bra ? 
 
Sv: Alltså, jag vet inte riktigt.. vissa av deras låtar är bra, men de flesta är inte så jätte bra enligt mig.. Dem ser ganska bra ut också, så aa ;) Jag tycker väl helt enkelt om dem lite kanske.
 
Har du en egen mac book air? 
 
Sv: Japp! Eller datorn kommer i från skolan och alla har fått en dator, så på sätt & vis så är det skolans datorer.. Saken är den att vi får ta med den hem och använda den, precis som om det vore våran egen dator :) Vi får i alla fall ha den i 4 år till, så det är ju som ens egna dator :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa