Saker ni kanske inte visste om mig..

Jag är väldigt känslosam.. Haha! Alltså jag blir ganska lätt ledsen & så..


Jag har gått i nästan alla sporter som finns, men den jag brinner för nu är fotboll!


Jag tränar jätte mycket & är faktiskt nöjd med min kropp! Det enda som jag måste träna mer är magen, haha


När jag blir stor vill jag bli jätte många olika saker.. När jag var liten ville jag bli sångerska, när jag blev lite äldre ville jag bli skådespelare, när jag blev lite äldre än det ville jag bli handbolls spelare & nu vill jag bli modell.. Haha, jag är riktigt konstig i bland ;)


Musik är väldigt viktigt i mitt liv. Kan knappt gå en dag utan att jag lyssnar på musik. Spelas musik från lurarna, datorn, radion @ all. Måste lyssna på musik, det gör mig på mycket bättre humör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa