christina aguilera - body lotion

Hittade denna favorit body lotionen förut! Blev super glad, har letat efter den länge, haha.. Det är absolut min favorit & jag dör för lukten! Luktar så otroligt gott & fräscht! Är ganska svag för lukter, så jag kan lätt fastna för parfymer, body lotion osv. Har också haft parfymen av Christina Aguilera som jag blev helt kär i, men den tog slut ganska snabbt eftersom jag använde den för mycket.. Ska nog köpa en ny sån!

Nu ligger jag i alla fall till sängs & messar. Ska snart sova! Blev ganska lite inlägg idag & jag blir så sur på mig själv som inte kommer på något att blogga om, men i morgon blir det bättre hoppas jag! Vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Trodde inte du va 13 år :O du ser mycket äldre ut typ 14-15 :)
btw fin blogg :D
Kram

Svar: Haha, jag är fortfarande 12 men jag fyller 13 i år ;)

tack! kram :)
emilah.blogg.se

2013-02-28 @ 12:08:33
URL: http://emilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa