new

hej! i dag när jag kom hem såg jag ett paket och när jag öppnade så hittade jag detta! blev hur glad som helst och är super nöjd! vet inte vart det kommer ifrån eftersom mamma&pappa beställde, det var en lite tidig julklapp hihi
 
ett kit från benefit som innehåller lite "bronze" saker och det är bland annat hoola bronzer, highlighter, två superfina ögonskuggor, ett test på den mascaran som jag redan har och ett läppglans! jätte fint kit med super bra produkter
 
 
real techniques borstar som är av jätte bra kvalite och de är hur lena och mjuka som helst! den rosa heter blush brush och den andra heter expertface brush. älskar borstarna, nya favoriter!
 
 
detta var en extra sak som kom med när man beställde för 40 euro eller mer och det är ett brun utan sol kit från st.tropez. jag vet inte om jag kommer att använda detta haha, men det är bra att ha och jag har hört att st.tropez är det bästa b-u-s märket så det är ju bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: fia

var köpte du borstarna?

2013-12-02 @ 16:43:15
Postat av: Sara

Va fin blogg du har! :)

2013-12-02 @ 18:33:10
URL: http://sarawiklund.blogg.se
Postat av: bella

hej, jag säljer designer för 30 kr med header. Kommentera gärna min blogg om du är intresserad

2013-12-02 @ 19:36:57
URL: http://isabellajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa