hello december

 
 
hej! nu har jag precis gjort äppelpaj och väntar nu på att den ska bli färdig. i dag har jag inte gjort något speciellt hemma, har bara tagit det lugnt och inte gjort något speciellt. ska snart göra lite läxor, vi har prov i matte på fredag så det ska jag träna till och just nu vill jag bara ha jullov och slippa alla läxor haha.. men det är inte alls långt kvar vilket är super bra! förresten så tycker jag det är skit tråkigt att det inte har kommit någon snö än, det är ju liksom december nu och nu är det på tiden att det börjar snöa så att vintern kan gå över och sommaren kan komma haha! ha en bra kväll så hörs vi, kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Fin blogg du har! Just nu har jag en ADVENTSKALENDER på min blogg med nya tävlingar varje advent, bara att kommentera för att vara med. Gå in och var med, du hittar dom bland tävlings kategorin under headern. Kraam! ebbaamandusson.com

2013-12-04 @ 19:29:11
URL: http://ebbaamandusson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa