girls night

 
 
i söndags så hade jag och tjejerna  tjejkväll vilket var väldigt roligt! vi hade julklappsbyte och jag fick somsagt en roll-on parfym från juicy couture, luktar jätte gott! vi hade det väldigt mysigt och vi borde verkligen ha fler tjejkvällar för det är så himla roligt och mysigt! hur som helst så ska jag snart äta lite och sen lägga mig. jag kanske ska till överby med mamma imorgon, stor rea så då får vi passa på, haha! tänkte också säga att jag har tänkt spela in en julklappsvideo och visa vad jag fick, dock kan det hända att den kommer upp väldigt sent, men jag lägger ut på bloggen när jag har gjort den. ha en bra dag, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa