årsresume

JANUARI
 
hade väldigt långt hår//hade lösnaglar för första gången typ//fotate med sara//längtade till sommarlov//köpte one direction boken//åt nyttigt typ//ville utomlands//tog massa outfit bilder//drack varm choklad nästan varje dag//hade yoga i skolan//
 
FEBRUARI
 
fotade väldigt ofta//köpte en jofama by kenza jacka//tittade på film hela tiden//åkte till stockholm//bowlade//bakade nästan hela tiden//tittade på topmodel sverige//fettisdagen//tog egopics//fick motivation till att börja träna//
 
MARS
 
tog ännu mer outfit bilder//åt yollibox (blä)//hade tjejkväll hos lovisa//började använda min pälsväst//pluggade spanska//åkte till gbg//hade tjejkväll hos agnes//myskväll med irma och jennie//köpte nya fotbollsskor//åt frukt doppat i choklad//
 
APRIL
 
åt ben&jerry//gjorde mitt egna skal//åkte till dubai//hade tjejkväll hos elin//åkte till överby med lovisa//tog bilder på mig själv haha//åt fruit splash//tog fula bilder med fanny//ville tillbaka till dubai//stekte pannkakor med elin//
 
MAJ
 
regniga dagar//visade er vad jag hade köpt på VS//gjorde mitt egna armband//visade er min skolavslutningsklänning (hade dock inte den på skolavslutningen)//åt godis//gick på resturang med familjen//ibland var det soliga dagar//fick ett bareminerals get started kit//gjorde mig redo inför sommaren//valborg//
 
JUNI
 
tog lite bilder//började äta nyttig frukost//beställde från bubbleroom//skolavslutnings outfit//skolavslutning//jag sov över med agnes//åt jordgubbar//fick mitt första opi nagellack//såg världens sorgligaste film//det regnade nästan varje dag//
 
 
JULI
 
under hela juli månad var jag utomlands i montenegro//badade//tog kort med mamma//åkte till ställen med fina stränder//åkte till ett ställe som heter ruza vjetrova (alla bilder här uppe är tagna där) ///åt på resturang//badade och solade ännu mer//
 
 
 
AUGUSTI
 
fick iphone5//min första bild med femman//outfitbilder//fick nike skor//fick min victoria's secret mjukis//åkte till liseberg med bästa//började titta på gossip girl//tog lite random bilder//
 
SEPTEMBER
 
tyckte att leighton meester var den mest perfekta personen som existerade haha//tog egopics med lovisa i över 1 timme//uppdaterade till IOS 7//gjorde om mitt rum//drack smoothie varje dag nästan//hade sjukt långa naglar, som tur är så är de fortfarande så långa//tog knäppa photobooth bilder med jennie och dog av skratt//hösten började komma//jag sprang på löpbandet nästan varje dag//älskade mitt batiste torrshampoo
 
OKTOBER
 
firade elviras födelsedag//blev typ beroende av gg//köpte världens mjukaste borstar (ecotools)//tyckte att megan fox var den snyggaste kvinnan som existerade//började tända ljus i mitt rum//fick världens skönaste haremsbyxor//började locka håret oftare//fyllde 13 år och hade halloween tjejkväll//gjorde en bronzig makeup//började använda moroccanoil oftare (mitt hår har blivit såå långt)//
 
 
 
NOVEMBER
 
köpte ett smink kit från benefit//var sjuk nästan alla dagar i november, hade halsfluss..//myste runt//köpte real techniques borstar//fick ett brun-utan-sol kit gratis//köpte min vogue beanie//började använda doftljus//himlen var ofta rosa//hade det kul med elvirisen//fick en gucci parfym av mamma//
 
DECEMBER
 
tittade på believe med lovisa//första snön kom//åt ben&jerry väldigt ofta//bakade lussebullar//hade lockigt hår nästan varje dag//min lilla kusin kom//jag typ grät för att jag hade kollat klart på gg//tyckte att alena shishkova är den finaste tjejen som finns och tycker fortfarande det haha//ville göra om mitt rum//och nu är vi här, nyårsafton! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa