25 december

 
 
vi har ätit upp våra lussebullar så jag tog en weheartit bild haha
 
hej! förlåt för att jag har uppdaterat otroligt dåligt, jätte ledsen för det! i alla fall, hoppas ni har haft en bra jul och nu börjar det närma sig nyår! längtar jätte mycket till 2014 - nytt år, nya möjligheter. för några dagar sen bakade jag lussebullar, älskar lussebullar, tycker det är skitgott! vi har somsagt redan ätit upp alla och jag hann inte ta kort, så det fick bli en weheartit bild. har förresten fortfarande brist på bilder, tycker det är jätte tråkigt att ta arkiv bilder men det är ju så dåligt ljus nu när det blir mörkt så det blir ju inte direkt så fina bilder. ska också börja blogga om annat förutom bara vardag som jag har gjort ett tag nu. hur som helst, ha det bra så hörs vi sen, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa