tillbaka i sverige

hej! jag kom tillbaka hem till sverige imorse  efter att ha varit borta i 1 månad. jag har haft det jätte bra & jätte kul! vi va i montenegro i 2 veckor typ och sen hos mormor och morfar i 2 veckor. jag blev jätte brun i montenegro för det var ju så himla varmt (hela familjen va ju typ pepparkakor), men sen när jag åkte till mormor och morfar så gick typ min färg bort så nu är jag inte alls brun jämfört med hur jag va innan. sen så har jag shoppat väldigt mycket bra saker som jag ska ta kort på och visa er, grymma saker verkligen! hur som helst så ska jag ut och springa i kväll kanske eller något, så vi hörs i morgon igen. bilder från semestern kommer under veckan tror jag, så vi får hoppas på det. 
 
puss
 
 
ett collage från semestern (bild från instagram)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa