sunday

hejsan! i dag tränade jag väldigt mycket, så därför va det dålig uppdatering. hur som helst så började dagen med att jag & min broder vaknade tidigt och fixade en lyxig frukost till mamma som va våfflor, glass, bär osv. mamma fyller ju år i dag så vi ville överraska henne. grattis världens bästa mamma, älskar dig mest av allt! finns ingen som du, mamma.

resten av dagen firade vi mamma & sen solade jag i ungefär 3 timmar. fick lite färg & gud vad fint väder det va i dag! i alla fall så på eftermiddagen så gick jag ner & sprang 3 km på löpbandet, tränade magen & gjorde övningar. det gick jätte bra & jag känner mig mycket skönare när jag har tränat lite. ska fortsätta så ungefär varje dag & hoppas det ger resultat. snart ska jag se på en film & mysa, så vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa