i'm back

hej på er kära bloggläsare! har inte bloggat på en vecka nu och det är för att jag har varit i underbara Dubai! jag har haft det grymt bra & härligt, längtar redan tillbaka! jag kommer att göra inlägg & videoinlägg om hur det var, vad jag köpte osv, så håll utkik! i detta inlägget tänkte jag bara säga att jag är tillbaka nu och kommer börja blogga som vanligt igen. det kommer bli ganska lite inlägg de två senaste dagarna eftersom jag har mycket att göra, men jag gör mitt bästa. ha det bra så hörs vi! 
 
 
 
ett collage från dubai (det kommer att komma mer bilder)

Kommentarer
Postat av: anonym hehe

Jaaaa, äntligen börjar du blogga igen ! Din blogg är typ den ända jag läser, så bra ! Ska bli kul och läsa vad du har gjort på din resa eller vad det nu va :D

2013-04-09 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa