äntligen vår

hej! sitter just nu i utrummet & hör hur fåglarna kvittrar & solen skiner. helt sjukt hur bra vädret är i dag! jag ska i alla fall vara ute, chilla & göra läxor resten av dagen. blir ingen träning då jag gör färdigt läxorna i stället.. de måste ju bli klara någon gång!

i går såg ni väl att jag la ut del 1 av Dubai, vad tyckte ni om det? ska jag köra på en del 2 också? kommentera!
har även fått frågor om jag kan lägga ut vad jag köpte i Dubai & det gör jag nog sist för då blir det i ett videoinlägg! sparar det bästa till sist vet ni..
vi hörs sen! puss


Kommentarer
Postat av: Vill heldst va anonym

Ja lägg ut en till del 2!!

2013-04-16 @ 16:40:35
Postat av: Anonym

GÖR EN DEL TVÅÅÅÅ!! :D

2013-04-16 @ 16:46:08
Postat av: Fanny

snälla, gör del två ! <3

2013-04-16 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa