3 nya smaker

idag smakade jag och irma på de nya smakerna av loka och dem var riktigt goda! här under är ett litet "smakprov" på hur bra de smakade. 
 
LEMON PIE: 
 
denna smaken var ganska god enligt mig. den var lite för "citronig", men helt okej. smaken av pajen var inte så god, så det hade varit bättre om det bara var citron eller paj. lokan får 3/5 poäng, haha!
 
 
 
CHOCOLATE SHAKE:
 
nu tänker ni säkert hur choklad smak kan smaka bra som loka smak, men helt ärligt var den riktigt god! den luktade mycket choklad och hade choklad som eftersmak, men själva vattnet smakade inte så mycket choklad. tyckte i alla fall den var bra och den får 4/5 poäng, haha..
 
STRAWBERRY ICECREAM: 
 
enligt mig var detta den lokan med bäst smak, lätt! den smakade jordgubbs glass i både för och eftersmak och den var inte så stark, så det var bra. god var den också, haha! den får också 4/5, men jag tyckte ändå den smakade lite bättre än chokladen.. så detta är den bästa smaken tycker jag!
 
ALLA NYA SMAKER: 
 
tipsar er om att smaka, värt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa